Domů / Jak reklamovat?
Kategorie




Odběr novinek

Jak reklamovat?

JAK POSTUPOVAT

Reklamaci uplatňujte vždy přímo u naší společnosti SKY BLUE, s.r.o. - můžete využít náš formulář - reklamační list.

Při reklamaci je vždy nutné doručit na naši adresu:

·         reklamované zboží

·         doklad o koupi (faktura)

·         popis závady

·         kontaktní údaje

Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zásilky na naši adresu a končí vyřízením reklamace u prodejce. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

ADRESA PRO ZASLÁNÍ REKLAMACÍ:

SKY BLUE, s.r.o.

Rašovice 54

685 01 Bučovice

 

Reklamační formulář ke stažení: 

V přípádě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: +420 607 090 205, nebo na email: info@skyblue.cz